понедельник, 5 октября 2009 г.

Інтернет-семінар "Інноваційні підходи до викладання математики"

1. Проаналізуйте свій досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні математики за планом:

Чи маєте Ви досвід роботи з комп'ютером?
Чи маєте Ви постійний доступ до комп'ютера?
Де Ви, як правило, користуєтесь комп'ютером?
Чи використовуєте Ви комп'ютерні технології для своєї педагогічної діяльності?
Як часто Ви використовуєте комп'ютерні технології для своєї педагогічної діяльності?
Для чого саме Ви використовуєте комп'ютерні технології у своїй педагогічній діяльності?
З якими програмами загального призначення Ви працюєте впевнено?
Які програми навчального призначення з математики Ви використовуєте у навчальній роботі?
Чи використовують учні комп'ютер, комп'ютерні технології для підготовки завдань з Вашого предмету?
Для чого саме вони використовують комп'ютер, комп'ютерні технології?

2. Запропонуйте свою систему роботи з використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з обдарованими учнями при навчанні математики та доведіть її ефективність.

Корисні посилання для вчителя математики:
Мир многогранников
Библиотека электронных учебных пособий
История математики
Математика on-line
Математика и электронные калькуляторы
Математическая гимнастика
Планиметрия. Задачник
Математика для поступающих в вузы
Открытый Колледж. Математика
Математический калейдоскоп

27 комментариев:

  1. Голубенко О.О. Вважаю дуже важливим використування комп*ютерних технологій у своїй педагогічній діяльності. Іноваційний підхід до вивчання математики є дуже цікавим, використовує багато нових ідей. Його упровадження дуже важливо.

    ОтветитьУдалить
  2. Придіус О.О. Досвід роботи з компютером маю, вмію працювати в текстовому редакторі та в електроних таблицях. Компютером користуюсь вдома і вшколі. Найчастіше працюю з ППЗ Advanced Grapher. Учні 10-11 класів за допомогою цього програмного засобу досліджують функції, перевіряють правільність перетворень графіків функцій. За допомогою ППЗ ілюструю подачу нового матеріалу.
    Обдаровані учні за допомогою Advanced Grapher можуть самостійо вивчити деякі теми, а також виконати проект.

    ОтветитьУдалить
  3. Придіус О.О.
    Я отправила 5 октября календарное планирование. В таблице отмечено, что я не выполнила это задание.

    ОтветитьУдалить
  4. Я получила Ваш поточний контроль только сегодня. Посмотрите лист продвижения.

    ОтветитьУдалить
  5. Поліщук І.В.
    Використання на уроках математики комп*ютерних технологій допомогає підвищити інтерес учнів до предмету. Також сприяє розвітку самоосвітньої компетенції учнів.

    ОтветитьУдалить
  6. Поліщук І.В.
    1. З комп*ютером працюю постійно і на роботі і дома(прфцюю з текстовими документами; таблицями, діаграмами, складаю презентації для своїх уроків та уроків інших вчителів, працюю з базами даних, люблю працювати з фотошопом, та іншими графічними редакторами). Для уроків створюю презентації для перевірки якості знань учнів, для показу нового матеріалу. Для уроків начастіше використовую Advanced Grapher. Мої учні використовують комп*ютер для знаходження цікавої інформації в інтернеті,захисту проєктів з теми, створюють презентаціі до теми з математики та інших предметів, дослідження функцій, розвьязування рівнянь...
    2. Обдаровані учні очолюють групи при захисті проєктів з теми (роблять буклети, презентації), працюють з Advanced Grapher для поглибшеного вивчення теми.

    ОтветитьУдалить
  7. Надтока И.И.
    Имею небольшой опыт работы с компьютером, т.к. недавно получила возможность постоянного доступа к нему, что способствует использованию в работе компьютерных технологий в своей педагогической деятельности. Чаще всего работаю дома с текстовым и графическим редактором, таблицами.

    ОтветитьУдалить
  8. Вовкодан Т.А.
    -досвід роботи з комп'ютером маю, але недостатній
    -маю комп'ютер дома
    -комп'ютерні технології для своєї
    педагогічної діяльності використовую рідко
    -комп'ютером користуюсь часто, але в
    основному для підготовки дидактичних
    матеріалів до уроку (картки, самостійні,
    контрольні роботи, тести, тощо)
    -вмію працювати в offce Word (робота з
    таблицями, графіками, текстом), powerpoint
    (презентації)

    ОтветитьУдалить
  9. Герегей Н.М
    Використовую ПК постійно і на роботі і дома(працюю з текстовими документами; таблицями, діаграмами, складаю презентації , працюю з базами даних). Учні використовують ПК для знаходження цікавої інформації в інтернеті,захисту проєктів з теми, створюють презентаціі до теми з математики та інших предметів. Обдаровані учні очолюють групи при захисті проєктів.

    ОтветитьУдалить
  10. Герегей Н.М.
    Приняла участие в интернет консультации №1 21.09 в таблице не отмечено

    ОтветитьУдалить
  11. Компьютер дома имею, но пользуюсь им редко, в основном обхожусь без него. Вс едидиактические материалы необходимые для работы на уроке с исползованием компьютера мне делают дети.

    Иванова С. П.

    ОтветитьУдалить
  12. Інтернет-семінар “Інноваційні підходи до викладання матемитики”

    1. Проаналізуйте свій досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні математики за планом:

    1) Чи маєте Ви досвід роботи з комп'ютером?
    Так.

    2) Чи маєте Ви постійний доступ до комп’ютера?
    Так.

    3) Де Ви, як правило, користуєтесь комп'ютером?
    У школі.

    4) Чи використовуєте Ви комп’ютерні технології для своєї педагогічної діяльності?
    Частково.

    5) Як часто Ви використовуєте комп’ютерні технології для своєї педагогічної діяльності ?
    Розробка завдань для проведення дистанційних олімпіад у мережі Інтернету на сайті для обдарованих дітей.

    6) Для чого саме Ви використовуєте комп’ютерні технології в своїй педагогічній діяльності? З якими програмами загального призначення Ви працюєте?
    Користуюсь інтернет- консультаціями з питань викладання математики за електроною адресою.

    7) Які програми навчального призначення з математики Ви використовуєте у навчальній роботі?
    Ніякі.

    8) Чи використовують учні комп’ютер, комп’ютерні технології для підготовки завдань з Вашого предмету?
    В цьому навчальному році – ні.

    9) Для чого саме вони використовують комп’ютер, комп’ютерні технології?
    Для самоосвіти.

    2. Запропонуйте свою систему роботи з використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з обдарованими учнями при навчанні математики та доведіть її ефективність.

    1) Створити єдину універсальну систему психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу обдарованності з обласним координаційним центром;

    2) Відкрити відповідні сторінки на сайтах управлінь освіти, навчальних закладів, міст для інформування про результативність, проблем в роботі з обдарованими дітьми.

    3) Поширити методи роботи з обдарованими дітьми на різних вікових етапах.

    4) Використовувати інтелектуальні учнівські змагання – турніри.

    5) Проводити командне змагання, в яких беруть участь обдаровані школяри, що буде сприяти розвитку іхніх творчих здібностей. Важливою особливістью інтелектуальних змагань є те, що в них беруть участь різні вікові категорії школярів, а це вибудовує наскрізну систему робіт з обдарованими школярами.
    Метою використання інформафійних технологій під час вивчення математики є розвиток особистості учня, підготовка його до самостійної продуктивної діяльності в умовах інформаційного суспільства.
    Тому учбовий процес повинен бути спрямован ні на механічне засвоєння учнями визначну суму знань, а на засвоєння знань з творчим підходом, появи потреби до самостійного оволодіння знаннями, інформацією, передача її зацікавленим особам. Тому однією із компетенцій, які формуються у учнів при вивченні математики на сучасному етапі освіти, є комунікативна компітентніть, а це потребує включення учня в активну мовну діяльність, мистецтво спілкування в процесі свідомого засвоєння основ наук.
    Вчитель виступає ні в ролі того, хто дає інформацію і інструкції учню, а в більщій мірі як повноційний учасник комунікативного процесу, партнер в співбесіді, помічник в оволодінні методами комунікації:
    1) Співробітніцтво на уроці (використування комунікативних групових форм роботи учнів, взаємне рецензування відповідей на заннятях, спільна підготовка учителя і учня до уроку, коли учитель не ставить поганих оцінок);
    2) Дослідніцька робота.

    ОтветитьУдалить
  13. Герегей Н.М.
    Прежде всего, ПК даёт мне возможность обмениваться информацией и опытом с коллегами из других школ. Мне стали доступны электронные библиотеки, хорошим подспорьем в работе стали Интернет-журналы, электронные учебники... Огромные возможности открываются при подготовке к урокам: в Интернете я могу найти огромное количество интересной исторической информации, интересных разработок уроков других учителей..

    ОтветитьУдалить
  14. Валигура Л.В. -досвід роботи з компьютером маю, але не достатній
    - маю компьютер дома
    - користують компьютером дома
    - компьютерні технологіївикористовую рідко,тільки для підготовки контрольніх і самостійних робіт.а також отримання додаткової інформації з предмету.
    ПК дозволяє розширяти спілкування з коллегами ,а також отримати багато новоі інформаціі . Мої учні використовують ПК для роботи над проєктами.

    ОтветитьУдалить
  15. Лозовська В.М. - маю початковий досвід роботи з комп'ютером
    - маю комп'ютер вдома, но к Інтернету не підключен
    - для педагогічної діяльності на комп'ютері створюю карточки-завдання, таблиці, матеріал для довідок.
    - вмію працювати в offce Word
    - учні використовують комп'тер для підготовки рефератів, проектів та презентацій

    ОтветитьУдалить
  16. Соловйова О.А.
    І. 1)Досвід роботи з комп'ютером маю.
    2)Маю постійний доступ до комп'ютера.
    3)Комп'ютером користуюсь на роботі, вдома.
    4)Використовую КТ для роботи.
    5)Рідко.
    6)Для підготовки уроку (картки, роздатний матеріал, самостійні роботи, контрольні роботи), для ведення деякої шкільної документації, відвідую освітні сайти для отримання методичної допомоги з предмету; проводила інтегрований урок (математика та інформатика); переглядаємо презентації учнів з конкретної теми ( "Піфагор", "Цікаві числа", "Симетрія").
    7) На жаль, добре працюю тільки з Microsoft Word.
    9) Учні використовують комп'ютер та КТ.
    10) Для спілкування та навчання ( підготовка рефератів, доповідей, презентацій, пошук інформації в інтернеті, індивідуальна робота з дисками: «Математика 5-6», «Геометрія для абітурієнтів», «Математика не для відмінників» ).
    ІІ. Вважаю дистанційне навчання кращою формою роботи з обдарованими дітьми. Можливо учню запропонувати підбір матеріалів з теми, наприклад, електронний підручник та тренажер (із різноплановими та творчими завданнями) та через деякий час перевірити його підготовку за допомогою інтернет-тестування. (На протязі підготовчого етапу можна проводити інтернет-консультації. ) Також можливо проводити віртуальні уроки. Таким чином, обдарований учень самостійно планує свій час, послідовність вивчення тем, поглиблює уміння самостійного набуття нових знань та навички роботи з комп'ютером, розвиває та удосконалює здібності до творчої діяльності, осмислює цінність пізнавальної діяльності. Все це дає можливість обдарованому учню реалізувати свій інтелектуальний потенціал.

    ОтветитьУдалить
  17. Мынка Л.И.
    Опыт работы на компьютере имею начальный. Учащиеся используют компьютер в подготовке к урокам математики. Для одаренных детей использование компьютера просто необходимо в самообразовательной деятельности

    ОтветитьУдалить
  18. Нуралиева Л.Х.
    Компьютер имею дома,доступ в интернет постоянный,но иногда интернет отключают.В работе использую мало,иногда смотрю программу по математике.С одарёнными детьми работаю в основном без помощи компьютера,хотя в дальнейшем планирую привлекать существующие программы для подготовки к олимпиадам.

    ОтветитьУдалить
  19. 1.У меня есть опыт работы с комп'ютером.
    Комп'ютер у меня есть дома.Работаю дома и на работе.
    Да, в основном для работы и использую.
    Считаю, что часто. Так как приходится удивлять и заинтересовывать учащихся. Использую интерактивные технологии при проведении уроков.
    Использую графический редактор, уверенно ра-ботаю с программами:PowerPoint, Excel, Publisher. Создаю презентации тем, использую комп'ютерные технологии вместе с учащимися для проведения уроков (урок-проект), составляю задания для контроля ЗУН учащихся и т.д.
    Мои учащиеся могут строить графики, строить диаграммы, делать презентации, публикации. Мне они помогают при проведении уроков, составляют задания, находят необходимую информацию в Интернете.
    2. С одаренными учащимися можно использоватьтакую форму обучения как: дистанционное обучение. Выполнение домашних заданий, индивидуальных, контроль качества знаний, умений, поиск информации в Интерне-те. Это эффективно, так как у учащихся проис-ходит: развиваются коммуникативные умения, расширяется кругозор, развивается эрудиция,умение сотрудничать, воспитывается интерес к предмету.
    Агуденко А.Н.

    ОтветитьУдалить
  20. Гугніна О.М.
    1) Досвід роботи з ПК маю.
    2) Маю постійний доступ до комп"ютера.
    3) Комп"ютер є як у школі, так і вдома, але жоден не підключен до мережі ІНТЕРНЕТ.
    4-5) Для своєї педагогічної діяльності намагаюсь використовувати комп"ютерні технології.
    6) Комп"ютерні технології використовую для ведення шкільної документації (портфоліо, календарні плани та плани виховної роботи, звіти, тощо), для підготовки до уроку (підготовка наочності, карток та дидактичного матеріалу, створення презентацій), якщо є можливість, то відвідую Міністерський сайт освіти і науки України, а також сайт Донецького інституту післядипломної освіти.
    7)Добре працюю з Microsoft Word та PowerPoint.
    9)Учні користуються ПК вдома для підготовки до уроків.
    10) Учні готують творчі роботи з предмету (учні 5, 6 класів пишуть твори за темами "Навіщо я вивчаю математику?", "Математика в житті та професії моїх батьків", створюють аплікації за допомогою геометричних фігур, учні старших класів допомагають мені у пошуку в ІНТЕРНЕТ додаткової інформації з-за пропанованої теми, пишуть реферати).

    ОтветитьУдалить
  21. Гугніна О.М.
    Вважаю,що з обдарованими дітьми можливо налагодити роботу з дистанційного навчання, бо таким чином учень, сидячи вдома, може сам обирати час для роботи за обраною тематикою та якщо необхідно отримати допомогу вчителя. Отже, така форма роботи дає можливість зацікавити навчанням, познайомити з основними прийомами пізнання та мислення в процесі вивчення теорії та розв"язування різних задач. Працюючи в такій системі можна розширити свій кругозір, співпрацюючи з іншою обдарованою молоддю та вчителями. Учень буде засвоювати матеріал свідомо, а не на механічному рівні, що немало важливо.
    Можливо учню запропонувати знайти додатковий матеріал, який не розглядався на уроці з теми, що вивчалася, опрацювати його та зробити невеличку доповідь, або знайти матеріал, що стосується вченого причетного до розвитку стосовного питання. Це завдання допоже навчанню професійної роботи з інформацією: збирати необхідні факти, аналізувати їх, робити аргументовані висновки.
    Можна запропонувати знайти інформацію, щодо використання знань з даної теми у життєвих ситуаціях. Це допоможе усвідомити, що набуті знання можуть бути використані в оточуючій дійсності та професійній діяльності, а не стануть "важкою ношею".
    Можна також дати завдання на складання конспекту з теми за заданим планом або зробити анотацію прочитаної додаткової літератури. Так учень сам набуває нових знань, вчиться вчитися, набуває досвіду з самоосвіти.
    Для розвитку творчої діяльності можна запропонувати підбір та класифікацію завдань за рівнями складності з вивченої теми, тощо.
    Але мені здається, що окремо взятий будь-який метод роботи з обдарованими дітьми не може бути універсальним, тому слід поєднувати для роботи всілякі діючі методи і системи, створені на їх основі.

    ОтветитьУдалить
  22. Лютова С.М.
    1. Досвіду роботи з ПК не маю.
    2. Ні.
    3. Ніде.
    4. Ні.
    5. Не використовую.
    6. Не використовую.
    7. Ні з якими.
    8. Нвякі.
    9. Інколи.
    10.Учні готують додаткові завдання і реферати, використовуючи комп'ютер.

    ОтветитьУдалить
  23. 1.Досвід роботи з сучасним ПК не великий.ПК отримали тільки минулої осені.І ось тепер маю свій.
    2.Тепер маю можливість працювати за потребою.
    3.користюсь WORD і ET, але ще не досконало.
    4.Використовую для створення дидактичних посібників до уроків, для створння звітів з моніторінгу.
    5.Учні користуються ПК вдома для написання різних повідомлень,деякі(які мають доступ до интернету)поглиблюють свої знання з математики та інших предметів.(Л.Бенсюк)

    ОтветитьУдалить
  24. 1. Не дуже великий
    2. Ні
    3. На роботі
    4. Інколи
    5. Хотілось би частіше
    6. Для підвищення ефективності засвоєння матеріалу
    7. -
    8. -
    9. Так
    10. Учать в Інтернет-конкурсах, реферати для позакласної роботи,тестування, презентації деяких тем
    2. -

    Апенина Л.В.

    ОтветитьУдалить
  25. На данном этапе вопросов по критериям и поточному анализу по теме "Правильные многоугольники.9 класс" не возникает.
    Апенина Л.В.

    ОтветитьУдалить
  26. 1. Дуже обмежений, нарівні набору тексту
    2. Ні
    3. –
    4. Ні
    5. Не використовую
    6. Не використовую взагалі
    7. Не знайома з програмами
    8. Не використовую
    9. В межах підготовки роздаткового матеріалу
    10. Для ігор
    2. -

    Глобец Р.В.

    ОтветитьУдалить
  27. На даному етапі питань не виникло.
    Глобець Р.В.

    ОтветитьУдалить